Onze Diensten
Trek duizenden particulieren, bedrijven en/of fabrikanten aan met je nieuwe online visibility, gebouwd door ons vakkundig team.
Wil je geen uitgebreide website, maar toch een mooie pagina op het web, waar je googlezoekers op landen? Ook dat kunnen we voor u ontwerpen. Dan maken voor U een one-page-site met enkel een homepagina. Je homepage functioneert dan als landingspagina en is het digitale visitekaartje van je winkel of bedrijf. Vergelijk het ook met de etalage van een fysieke winkel. Het moet de mensen triggeren om bij jou naar binnen te komen. Een landingspagina is de toegangspoort tot je zaak, en moet daarom informatief, overzichtelijk en aantrekkelijk zijn. De bezoeker ziet in 1 oogopslag wat je bedrijf doet of wat de corebusiness is van je winkel.
Digitaal Visitekaartje
Google Landingsbaan
Website
Webdesign
Een website die snel, hedendaags, performant is en heel belangrijk: mobiel responsief is. Want 72% van het webverkeer in 2022 is mobiel. Is je site niet “mobile responsive” zoals google het noemt, krijg je zelfs negatieve punten in de organische rangschikking. Door onze ervaring staan we hiermee een paar flinke stappen voor op onze collega’s. Een project wordt bij ons NIET opgeleverd als de mobiele versie niet ok is. Zeg nu eerlijk: hoe dikwijls erger je je eigen als een website of webshop mobiel te traag is, hapert, niet doet waar je op klikt, layout ziet er niet uit enz… komt je bekend voor he? Een mooie goed functionerende site op desktop is belangrijk. Maar tegenwoordig is de mobiele versie van je site nog belangrijker.
Een digitale winkel? Hier zijn de keywords: snel, overzichtelijk, efficiënt, gebruiksvriendelijk, conversie en mobiel responsief. Wil je “meegaan met den tijd” en ben je klaar om je als webwinkelier te profileren? Of heb je al een webshop en wil je die naar een hoger niveau tillen? Dan is het belangrijk om een webshop te creëren die er qua layout zeker modern en hedendaags uitziet. Om op dat gebied up-to-date te blijven volgen wij dagelijks de hele grote spelers om te kijken wat er reilt en zeilt op het world wide web. We volgen daardoor altijd de allernieuwste trends op gebied van webdesign en webontwikkeling.
E-Commerce
Webshop
Customer Experience
CX design
Customer experience (CX) is alles wat met een bedrijf te maken heeft en wat van invloed is op de perceptie en de gevoelens van een klant over dat bedrijf. “Klantervaring is de som van alle interacties die een klant heeft met een organisatie tijdens de levensduur van de relatie met dat bedrijf of met dat merk.
We optimaliseren de bezoekers gebruiksvriendelijkheid, zoals o.a. bij de checkout, winkelmandje, zoekmachine, productpagina’s enz…
UX gaat over mensen die interactie hebben met uw product en de ervaring die ze krijgen van die interactie. Het doel van het ontwerpen van een goede gebruikerservaring, is om rekening te houden met de gebruiker. Het is bijvoorbeeld belangrijk om te focussen op hoe een gebruiker een website zou kunnen ervaren, ook via een mobiele apparaten. Een mobielvriendelijke website is daarom een noodzaak. UX meten we met o.a. exactmetrics. Succespercentage, foutenpercentage, afhaakpercentage, de tijd die nodig is om een taak te voltooien en CTR (click through rate) zijn zeer belangrijke e-commerce gegevens.
User Experience
UX design
User Interface
UI design
Een ‘user interface’ designer ontfermt zich over de complete look and feel van een product: de uitstraling, de presentatie, de leesbaarheid, de kleurenpsychologie, de interactie. Een UI-designer ontwerpt een product van buttons tot animaties. Het doel van een UI-designer is om de branding toe te passen, de juiste afstemming te vinden tussen functioneel en emotioneel, en het afleveren van een compleet design.
Kort uitgelegd draait het bij multichannel marketing om de verkoop via verschillende kanalen, zoals een fysieke winkel, telefonische verkoop, een catalogus, webshop, shopping app of een platform van derden. Al deze kanalen zijn uniek, richten zich op een specifieke doelgroep en kennen een eigen klantbenadering.
Indien gewenst kunnen we je webshop koppelen met Amazon, Google shopping, Bol.com, Facebook en Instagram shopping enz…
Multichannel
Koppelingen
Web & E-commerce
Analytics
Webanalyse is het meten, verzamelen, analyseren en rapporteren van webgegevens om het gebruik van het web te begrijpen en te optimaliseren. Webanalyse is niet alleen een proces voor het meten van webverkeer, maar kan ook worden gebruikt als instrument voor bedrijfs- en marktonderzoek en voor het beoordelen en verbeteren van de doeltreffendheid van websites. Wij werken met ExactMetrics Pro, een zeer krachtige plugin met real-time stats, e-commerce tracking functies en gedetailleerde inzichten voor elke post, pagina en product, zodat u de populairste gebieden en secties van uw site kunt zien. En dit in overeenstemming met GDPR wetgeving.
Enterprise Resource Planning (ERP) en Customer Relationship Management (CRM) lijken in eerste instantie veel overeenkomsten met elkaar te hebben. Beide bevatten namelijk veel bedrijfscontacten, bedrijfsgegevens en bedrijfsorders. Beide systemen zijn geschikt voor het verwerken van informatie met betrekking tot een bedrijf of een organisatie. Wij koppelen jouw webshop met je favoriete ERP/CRM systeem. Odoo, Exact online enz…
CRM/ERP
Koppelingen
SEO
Search Engine Optimization
SEO staat voor zoekmachine optimalisatie . Dit omvat alles wat er in de backend moet gebeuren om een hogere organische ranking te bekomen. Dit wil zeggen bij google hoog in de zoekresultaten staan, en dit zonder er voor te betalen. Hoe hoger in de ranglijst, hoe groter de kans dat een klant je ziet en doorklikt naar je website. Als je organisch goed scoort krijg je dus eigenlijk gratis bezoekers op je site. Wat heel belangrijk is voor organic SEO is goede, originele en waardevolle content. Ook voornaam is zoekwoordenonderzoek. Dus de keywords waar jij op gevonden wil worden moet je optimaliseren. Ook de snelheid van je site, de structuur, de opbouw en mobielvriendelijkheid zijn zeer belangrijk voor google.
Zoekmachine adverteren is een reeks van betaalde advertenties die meestal worden weergegeven op de resultatenpagina’s van zoekmachines zoals Google. Hiermee kan je beter gevonden worden op zoekwoorden die heel relevant zijn voor jouw bedrijf. Je vergroot als het ware je relevantie en vindbaarheid. Koop je bij Google advertenties, dan komen die boven of rechts naast de zoekresultaten te staan. Google Adwords werkt met een zogenoemd pay-per-click (PPC) systeem: elke keer dat een bezoeker op je advertentie klikt, betaal je een vast bedrag. De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van de populariteit van een zoekwoord en onder andere de kwaliteit van je advertentie en website. Je bepaalt zelf hoeveel je wilt uitgeven per dag. Is je maximale bedrag bereikt, dan verschijnt je advertentie die dag niet meer bij het door jou gekozen zoekwoord. Google streeft ernaar om jouw advertentie zo optimaal verspreid over de dag te vertonen. Je kan er eventueel ook voor kiezen om je advertentie op bepaalde tijdstippen te vertonen.
SEA
Search Engine Advertising
CMS
Content Management System
We werken met een CMS waarmee je makkelijk zelf je eigen content in je website of shop kan aanpassen zonder te programmeren of html code toe te passen. Zo moet je niet elke keer voor de kleinste wijzigingen een IT’er inschakelen. Met een minimum aan computer kennis kan je dit zelf. Wij helpen jullie zeker op weg. Ons CMS systeem is zeer gebruiksvriendelijk. Doordat je met een CMS de rechten van medewerkers kunt beperken, kunnen zij alleen content aanmaken/wijzigen binnen bepaalde layouts of templates. Hierdoor behoud je website de oorspronkelijke look and feel die bij uw huisstijl en/of bedrijf past. Dit zorgt voor consistentie over de hele website. In het kort: de vormgeving en inhoud zijn gescheiden.